Top Model Sverige - "tjejeeeeer", mobbarhalsband och spetälska kramar

Anna har redan gjort en utmärkt recension av Top Model Sverige, jag håller med om allt. Jag livetwittrade dock hysteriskt under tittning, som man behöver när man ser dylikt program. Här är urval (ni lär fatta nada om ni inte själva såg programmet dock), i kronologisk ordning:

"Om vi leker supspelet & huttar varje Jonas Hallberg säger "Tjejeeeer" i TopModel blire Maria Pol direkt. TYST karl! (PS hatade mobbningen)"

"Där kom det igen. "Tjejeeeer!" Ååååååååååååååå ssschhhhhhhhhh"


"Det var både väldigt hemskt och KONSTIGT det där med halsbanden tycker jag. Vilken poäng skulle göras?!"


"Nej inte gå in sträcka armarna mot skyn och säga "Do you wanna be on top?!" på spexigt/gräsligt misslyckat sätt."


"Hejar helt klart på Sibel."


"Varm kram Izabella gav Nina där. Om man med "varm" menar extremt kall, stel och motvillig som om tösabiten var spetälsk. "


Med de sista orden tänkte jag bjuda på några skärmdumpar från denna ohyggliga skräckkram!

Izabella: "Eeeeewwwwwwww!!! Gör det inte!!"
Izabella: "Gode gud låt det ta slut snart". Inget smize där direkt.
Läs gärna här vad jag tyckte om den vidriga catfight-klyschan som används i intro, trailer samt utomhusreklam för Top Model Sverige.

Kommentarer

  1. Hahahaha, bra skärmdumpat där, Ida! Skräckkram... det borde Expressen eller AB hugga på :)

    SvaraRadera
  2. Jag fattar inte att de INTE gjorde löp på det!!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar